Fototräff - 7 Dagar kvar

Och som jag längtarvefter att få mingla lite och få nya bilder på mig och min son. Förra gången jag var där när min dotter precis kommit till världen hade jag en kompis som fotograferade mig och tösen. Den bilden är nu en canvastavla i vardagsrummet så detta år frågade jag om han intekunde göra detsamma och fotografera mig och min son, självklart var svaret så nu längtar jag mest tills det.

Fototräff i all sin ära, att träffa modeller, fotografer och make up artister ifrån hela sverige för att byta erfarenheter med är aldrig fel. Ska skriva lite mer om det senare i veckan då det bjuds på rabarberpaj en trappa ner så istället bjuder jag på en bild ifrån en orgongåvefotografering:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0