Lite fler glada studenter åt folket..

Jag älskar verkligen att fotografera när man kan förmedla en känsla på bild. Antingen var jag skrattretande eller så var denna tös otroligt glad, vilket som så ä jag riktigt glad att jag fick fånga det på bild. Så fler glada studenter åt folket och mer studentfotograferingar till mig! Tog med en bild från gamla stan också på den glada trion:

Dags att boka årets Student/Balfotografering

Stora Paketet: 8 Bilder på Cd & 2 st förstoringar i 15x20: 1300:- 

Lilla Paketet: 4 Bilder på Cd & 1 förstoring i 20x30 950:-



Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv. Det gör vi absolut snygging! :)



Fina studentbilder! :)

2012-05-23 @ 23:14:54
URL: http://flashess.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag har hårfärgen som är på min lilla profilbild på FB. Jag ska fota med Mikael S, Patrik B, Jörgen C, Mats P och en fotograf som heter Peter.

Ska du fota mkt?

2012-05-23 @ 23:25:56
URL: http://flashess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0