Fotografering till tidningsreportage..

Idag publicerades mina bilder i en lokal tidning här i staden. Ett reportage om Heidi & hennes kamp tillbaka mot sin målvikt efter några graviditeten & sjukdom som jag fick ta del av & fotografera.

Här tillsammans med fitnessbloggaren & min vän Nadja som jag fotograferat förut. Nadja har bloggen http://sweetladysoul.blogg.se">sweetladysoul.blogg.se

Jag själv har legat i influensan i en vecka sen fick även familjen ta del av det hela så har inte funnits mycket datatid för mig & nu ligger jag efter med allt så har en del att ta igen men detta var något som trots sjukdom fungerat bra & som jag trots allt fått till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0