Frieri..

En söndag! Det är fint att veta att Belka Pizzeria gör allt för att göra sina kunder nöjda. Idag beställde jag pizza för hemleverans till fotbollen och fick då frågan om jag hade några andra önskemål så kunde jag skriva ner dom i en speciell ruta.

Jag är inte den som är den så jag frågade om de inte kunde skriva: "Will U Marry Me?"

Sagt och gjort så när pizzan kom fick jag ett stort leende på läpparna när jag såg att de faktiskt gjort som jag sa. 2a gången jag ställer frågan på lite sådär skoj för det är inte min fråga att ställa, tredje gången gilt? Eller ska han förstå piken..

I vilket fall som helst finns det ingen annan jag vill dela mitt liv med för han är den jag har väntat på i hela mitt liv, innan oss fanns det inget vi. Ni förstår mina tankar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0