Planerat för ett frieri..

Jag har verkligen haft tankarna på annat håll. I somras väcktes en tanke om att jag skulle göra något jag sagt jag aldrig skulle göra, fria. Hur går man till väga för en sådan sak när man har en sambo som inte har samma inställning till bröllop som en själv?

Jag var till bröllopsbutiken (Mäster Skog) som alltid på hösten för att se om jag fann något till rekvisitahögen. Fick bra service som alltid & så råkade det bara finnas en klänning där, sista storleken, rea & svårsåld pga den lilla storleken. Den satt som en smäck. Ville ej impulshandla men efter en vecka kunde jag inte låta bli och den blev min. Sen startade planeringen.

Många idéer snurrade i huvudet och en dag blev jag uppring av en försäljare som ville sälja annonsering till mig. Samtalet avslutades efter 40 minuter av att försäljaren köpte presentkort hos mig och jag skulle få fria i tidningen!

Många planer har nu skridit till verket och för en vecka sedan friade jag.. Mer om det och planeringen kommer sedan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0